FANDOM

QG

Quebec Gamers' logo.

Proffessor Writewell Meen This article needs better grammar or spelling. "Teh" and other stuff are acceptable, but not misspellings of existing words.
Quebec Gamers est une source importante pour les gens qui font de YouTube Poops, car il inclut des cinématiques Hotel Mario et Zelda CDI et autres. Cependant, elle manque I.M. Meen, expliquant son émergence tardive comme source de m***e. Il comprend également le gameplay. Malheureusement, c'est pas en anglais, mais aussi en français puisqu'il est canadien-français. Donc vous aurez besoin d'un traducteur pour comprendre les articles. Mais nous ne sommes pas sur le site de Gamers du Québec pour les articles ; Nous sommes ici pour les vidéos, et ils sont en anglais !

Quebec Gamers is an important source for people who are YouTube Poops, as it includes kinematic Hotel Mario and Zelda CDI and others. However, it lacks I. M. Meen, explaining his late emergence as a source of sh**t. It also includes the gameplay. Unfortunately, that is not in English but in French because it is French Canadian. So you 'll need a translator to understand the articles. But we are not on the Quebec Gamers site for the articles; We are here for the videos , and they are in English!

Sources - La Source

Links - Liens